Visie en vernuft, de wereld over 20 jaar…

12 November 2018 in Lezing

Vaak worden multinationals, zeker chemische bedrijven, omschreven als boosdoeners waar het gaat om een leefbare wereld: gezondheid, milieu, kloof tussen arm en rijk. We kennen de macht van multinationals: over lands- of continentsgrenzen heen.

In september stond DSM tweede op de Fortune’s  ‘Change the world’ ranglijst. Wat doet een bedrijf als DSM om die vermelding te verdienen? Hoe werkt het aan verbeteringen op gebied van voedselproductie, klimaat, circulaire economie: kortom aan duurzaamheid in de ruimste zin van het woord?

Op maandagavond 12 november vertelt Arthur Simonetti, marketing directeur DSM, in de Kapel naar welke oplossingen het bedrijf zoekt, hoe hieraan gewerkt wordt. En belangrijk element: waar hijzelf en zijn collega’s hun inspiratie vinden. Een stimulans voor onze creativiteit en doorzettingsvermogen!

Gerelateerde evenementen


Zelfbewust samenleven

20:00 - 22:00 22 May 2019 Apostolisch Genootschap Amsterdam

Samenleven met anderen zonder jezelf te verliezen, hoe doe je...

Dr. Digital. In therapie met technologie

20:00 - 22:00 20 May 2019 De Nieuwe Liefde Amsterdam

Op welke manier kun je technologie gebruiken voor je eigen...

Zelfbewust samenleven

20:00 - 22:00 8 May 2019 Apostolisch Genootschap Utrecht

Samenleven met anderen zonder jezelf te verliezen, hoe doe je...